Saturday, April 04, 2009

兒童節

可惜不是我過的節日,三八婦女節也是上個月的事了。這學期課比較鬆(19節/1星期),我就有較多時間跟班上的孩子們奮鬥。最近要比賽的項目是直笛和排球,運動方面能著墨之處不多,音樂則是本人可稍微替音樂老師效力的部分。行政同仁尤其是教務處的看到我臉色都不太好…應該是跟我上學期在設備組發過脾氣有關…As you sow, so as you reap. 算是我的報應啦!不過我跟朋友說:「我的人緣怕會變的不好耶…」他答:「不覺得這樣妳也省了許多麻煩嗎?他們敢再來叫妳做一些額外的工作嗎?」是沒有。 ^_^ 因此來分享和平的日子裡所發生的芝麻小事囉!

來看小襪近照:擋眼睛睡覺中…(不要吵,燈光太亮了…)
Image Hosted by ImageShack.us

氣質小襪:端坐在鋼琴上…尊臀當然是放在琴譜上頭
Image Hosted by ImageShack.us

和同事在碧潭畔長堤聚餐:View真的一級棒!(餐廳本身是不怎樣)
Image Hosted by ImageShack.us

Net gathering with friends from the forum—I had a veggie curry set meal
Image Hosted by ImageShack.us

Some of us…seemed very high didn’t we
Image Hosted by ImageShack.us

And then I found an ant ( dead of course ) in my curry food ^_^|||
Image Hosted by ImageShack.us

You see it? In the middle of this picture. No I was not about to eat it.
Image Hosted by ImageShack.us

Three females…the other male friends were busy taking pictures of us. I said : “ guys can I charge for it? “ ^+++^
Image Hosted by ImageShack.us

No comments: