Thursday, August 25, 2005

I can't leave him; neither can I make him stay...

Downloaded a nice song today...it's 溫嵐-離不開他.
Here is the lyrics:

音樂滴拉滴拉滴拉
舞步踢踏踢踏踢踏
每一步都是悲傷的掙扎
帶著牽掛 誰都不想先停下
我穿著純白的薄紗
跟著他旋轉在燈下
知道是最後一次擁著他
日出後就應該試著忘了 
要試著忘了他
*我離不開他 
也留不住他 
心像空蕩大廳 
一切就要蒸發 
我離不開他 
風留不住沙 
遠距離的牽掛 
數思念的時差 
跟寂寞對話*
音樂滴拉滴拉滴拉
舞步踢踏踢踏踢踏
每一步都是悲傷的掙扎
日出後就應該試著忘了 
要試著忘了他
REPEAT*
我留不住他
心像空蕩大廳 
一切就要蒸發
風留不住沙
遠距離的牽掛 
我還在想他現在好想他 
好想他...

Some friend taught me to play with google earth, but I was really bad at finding the location. -_- I guess he went offline with frustration...*sobs* Being nervous I did try hard to search on it, even after he's gone I kept finding for an hour. And now I'm worn out; my index finger hurts. @_@ *sighs* I truly have to find a good and savvy guy in the future...if I want a husband. ( Isn't it sad that both parties are dumb for a couple. ) :P

No comments: