Saturday, December 17, 2005

Beautiful full moon

昨晚漫步在月光下,空氣又乾又冷,手也冰冰的,心情卻好
得很,呵呵,大概是吃了一頓很豐盛的晚餐,蠻特別的素食
料理...還買了餅乾糖果,冬天想維持纖細的身材很難喔!連
我這個職業是常要趴趴走的人都胖了一兩公斤呢!

今天跑到碧潭去,因為東岸有愛心園遊會,義賣不少有的沒
的,我一共花了400元,吃啊喝啊,還買了包包和小毯子,都
是我喜歡的豹紋圖案,哈哈,可惜沒有豹紋圍巾賣,我有個
男學生圍了一條藍底豹紋的來學校,每次看到都忍不住要誇
他一下,圍巾真漂亮。

還看到一個男的扮成聖誕老公公,穿梭在園遊會中,手上拿
著軟糖做的聖誕造型棒棒糖,我以為是送的咧!結果一支20
元,哈我沒錢買了,他看我朋友在幫我照相,主動跑過來問
:要不要和聖誕老人合照啊?自己送上門來,還有不要的道
理嗎?(可惜不順便送支棒棒糖...)

I plan to watch some anime this evening...and TV
shows of course. It's freezing recently--real good to
have hot pots. But...being lazy, hehehe. It's also
wonderful to stay home and enjoy the snack and maybe
a hot chocolate. Oh yeah I gotta finish a novel whose
title is Cards On The Table by Agatha Christie. Been
reading it for a few days ( only when it's my break
time, otherwise I should have finished it in less
than 2 hours -_- ) Winter is just the right time for
reading and watching stuff I think, especially in the
evening when there's no special event. So...let's all
have fun whether indoor or outdoors.

No comments: