Saturday, December 31, 2005

New Year's Eve

2005的最後一天,我等一下就會忙囉...一整天都不得閒我看,所以呢,想把對今年的感言現在打一打。整體來說嗎,就是一個字:happy。呵呵,上天對我太好了,讓我生活在台北,吃全素的我有很多選擇,假如我像我的好姊妹WW嫁到溫哥華,那只好在庭院種菜了。(唉第一個就想到吃...)

工作也很讚,常和孩子們說我很lucky,能依自己的興趣選擇到合適的職業,昨天第八節時我上的班級說:老師去年好像也是妳陪我們耶!有個男孩說:明年說不定也是喔!馬上被嗆:喂我們明年就畢業了啦!哈哈,真是的,年輕人也糊里糊塗滴!有個去年畢業的來看我,我知道以前他就喜歡上我的課,下課常到講台前和我聊個兩句,雖然英文不好,我們聊的也不是英文,是...棒球,啊我以前有打過壘球,他目前參加學校棒球隊,我當然要他加油囉!呵現在我自己可跑不動了。

OK...seems I don't have much free time left now. Anyway, being grateful, I must thank all the nice people around me. I hope those who are not taken yet can find the Ones, and those who are already in relationships can have a wonderful time in the coming 2006. As for me, hehehe I am still single ( I really don't mind you know. ) I believe I will live as happily in the near year as 2005. Gotta go...*waves bye* All of you have a happy New Year's Eve!!

No comments: