Sunday, April 16, 2006

A relaxing weekend

又冷又下雨的,不知老爸的阿里山之行怎樣,退休後他迷上攝影
,去上課還常跑出拍照,不過我看這幾天是沒得好拍囉!他還勸
我換台數位相機,說SONY七百萬畫數的只要一萬多,一萬二是吧
?我也忘了他說的數字,哈哈,我不是沒錢買啦!只是本小姐真
的蠻迷糊滴,工作的地點是學校,身旁一堆比猴子還皮的青少年
,相機有時要借給他們拍,上次連SD記憶卡都壞了,怪啊...真不
知道他們怎麼拍的。還好現在記憶卡便宜了,以前我買一塊256MB
的SD要2千多呢!嗯我應該來問問看,誰有128或256的SD卡不用便
宜賣給我算了,1G那麼大根本用不到買了也是浪費啊!

Yesterday evening I watched a movie on HBO--Anchor Man-
the Legend Of Ron Burgundy, talking about the old topic
that men and women ain't treated fairly at work in a
funny way. The most interesting scene was the bossy
anchor starred by Will Ferrel stepping onto the tables
and playing the Jazz flute. He was dating his pretty co-
worker and then asked to perform by the owner of the
restaurant. Of course his performance impressed that
pretty girl and the guy easily won her heart. *chuckles*
I guess that's why guys should always learn some 'tricks'
because you'll never know when you'll be dating and need
to show something special to make your dream girl fall
for you right.

Can you do magics? *winks*

No comments: